شکست سامسونگ در جنگ حقوقی با اپل در آلمان
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : اويس باكفايت

 

اگر اخبار مربوط به جنگ حقوقی دو شرکت اپل و سامسونگ را پیگیری می کنید ، می دانید که این دو شرکت علیه هم شکایاتی را در کشورهای مختلف تقدیم دادگاه کرده اند . اما به تازگی دادگاهی در آلمان شکایت سامسونگ از اپل در مورد نقض حقوق معنوی این شرکت در ساخت آیفون را مردود دانست.

این بار دوم در یک ماه اخیر است که شکایت سامسونگ از اپل در همان ابتدا توسط دادگاهی در آلمان رد می شود . سامسونگ ادعا می کند که اپل اختراع های سامسونگ مرتبط با فن آوری های بی سیم ۳G را نقض کرده است . اما بر اساس رای دادگاه هیچ دلیل و سندی برای این کار وجود ندارد .

این می تواند نتیجه ی نا امید کننده ای برای سامسونگ باشد اما این حکم فقط مربوط به یکی از اختراع های ثبت شده سامسونگ است و در واقع ، سامسونگ دارای پرونده های حقوقی دیگری در دادگاه مانهایم است که در حال بررسی می باشند.

سامسونگ روی نقض حقوق مربوط به استانداردهای ارتباط از راه دور خود اصرار دارد و چند مورد از ثبت این اختراعات را نیز به دادگاه مانهایم تحویل داده است . فراتر از دوئل در دادگاه ، اپل و سامسونگ به طور فزاینده ای در بازار گوشی های هوشمند در حال مبارزه هستند اما به نظر می رسد این شکایت های اخیر سامسونگ بیشتر جنبه ی تلافی جویانه داشته باشد . در هر صورت خوب می شد اگر این دو شرکت اختلاف ها را کنار بگذارند و با یکدیگر همکاری کنند تا محصولات قوی تری را وارد بازار کنند .


نظرات شما عزیزان:

HappyMoon
ساعت16:31---13 بهمن 1390
Good

Edriss
ساعت16:14---11 بهمن 1390
سلام اوووووووویس جونم!خیلی مطالبت زیباس...آفرین به منم سربزن
وبلاگام آپدیت شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها